چند سوال مکرر در نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه پاسخ سوال های که ذهنتان را درگیر کرده اند راجع به نماشویی ساختمان را دریابید در این مقاله با ما همرا شوید، در کار نماشویی ساختمان معمولا سوال ها این گونه اند که بعد از چه مدت زمانی کار نماشویی ساختمان باید انجام شود؟  مواد شوینده در کار نماشویی ساختمان چه چیزهای هستند؟  میزان هزینه ها بر چه اساسی است در نماشویی ساختمان؟  نوع نمای ساختمان چه تاٌثیری  بر روش شستشوی آن دارد؟  باید گفت که نماشویی ساختمان عملی است که باید هر ۴ الی ۵ ماه یک بار انجام شود، تغییر فصل یکی از عوامل متاٌثر در این کار است، این نکته را باید بدانید که اگر از مواد نانو در کار نماشویی ساختمان شما استفاده شود مدت زمان بیشتری طول می کشد که جرم و آلودگی و سیاهی به ساختمان شما بچسبد. برای اینکه بدانید از چه مواد شوینده ای در کار نماشویی ساختمان استفاده می شود باید بدانید که در ساختمان های با نمای سنگ ، بتن و آجر از سیلیس استفاده می شود و برای نما های شیشه ای و کامپوزیتی از مواد شوینده ضعیف با دستمال و تی استفاده می شود. هزینه کل نماشویی ساختمان بر حسب میزان جرم و آلودگی و متراژ ساختمان اندازه گیری و برآورد می شود. نوع نمای ساختمان  تاٌثیر مستقیم بر نوع شستشو و حتی نوع دستگاه های مورد استفاده از آن دارد. شرکت کارویس با مشاوران متخصص خود در حوزه نماشویی ساختمان همه روز ها حاضر به پاسخگویی شما هستند و با اعتماد به آن ها می توانید پاسخ تمام سوالاتتان را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

تخفیفات در نماشویی ساختمان به چه صورت است

در کار نماشویی ساختمان قیمت ها بر اساس میزان جرم و آلودگی و متراژ ساختمان محاسبه می شود. جرم آلودگی اگر زیاد باشد باید زمان بیشتری را نسبت به بقیه ساختمان ها بر روی آن گذاشت به علاوه اینکه انرژی بیشتری را از تیم نماشویی ساختمان می گیرد و همه این موارد وقتی اتفاق می افتد که کار نماشویی ساختمان به تعویق می افتد. در نتیجه به شما توصیه می کنیم که کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام دهید تا با هزینه کمتر جان تازه ای به ساختمان و محیط اطرافتان هدیه دهید. اما تخفیف ها در هر شرکت متفاوت است مثلا در شرکت کارویس برای ساختمان هایی که کار های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی می کنند تخفیفاتی ارائه می شود و همچنین برای ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند تخفیفات مخصوصی ارائه می کند زیرا هدف شرکت کارویس حال خوب بخشیدن به سطح شهر است و جان تازه ای دادن به ساختمان هایی که چهره مُرده به خود گرفته اند است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما تخفیفاتی را ارئه  واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

چند سوال مکرر در نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: